top of page

Veelgestelde vragen

LOSSE GROENTEN EN BETALING

Hoe weet ik wat het wekelijkse aanbod aan groenten is?

In onze WhatsApp Community delen we in het seizoen wekelijks het aanbod aan groenten. Je kunt in de community ook meteen reageren op ons bericht en zo je bestelling plaatsen.

Welke maanden kan ik groenten verwachten?

Het seizoen van 2025 loopt ongeveer van juni t/m oktober.

Hoe kan ik groenten bestellen?

In onze WhatsApp Community kun je reageren op ons aanbod en op die manier een bestelling plaatsen. Je kunt ook via een persoonlijk bericht in WhatsApp je bestelling plaatsen.

Hoe kan ik betalen?

Na je bestelling sturen we je een betaalverzoek via een persoonlijk WhatsApp bericht. Je kunt via het betaalverzoek betalen.

BEZORGING

In welke plaatsen bezorgt De Groenteweide?

We bezorgen alleen in Vaassen.

Wanneer bezorgt De Groenteweide?

De bezorgdag kan wekelijks verschillen. We houden je op de hoogte via onze WhatsApp Community.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Als je niet thuis bent, zetten we je groenten bij jouw huis neer, het liefst op een plek waar schaduw is. We sturen je bij bezorging een foto via WhatsApp, zodat jij weet waar jij je groenten kunt vinden.​

Wat als ik groenten ontvang die niet meer eetbaar lijken?

Stuur ons een foto van de groenten en omschrijf waarom die niet meer eetbaar lijken. We gaan vervolgens met jou in overleg over een passende oplossing.

Hoeveel kost de bezorging?

De bezorgkosten worden nog bekendgemaakt. Dit zal geen groot bedrag zijn.

OVERIG

Waar vind ik de recepten?

Op onze blog vind je alle recepten. Daarnaast kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief, waarin we onze recepten ook delen. Deze nieuwsbrief ontvang je per mail.

Kan ik De Groenteweide bezoeken?

Nee, helaas kan dat niet. 

bottom of page